flag-ua-honoratki

                                                                       
header-sample

Автор: c. Галина Дияк

Євангеліє – це незбагненне багатство Таємниці укритого Бога, що об’являє себе в людській особі, найбільша панорама запропонованих Богом форм наслідування Христа.

З цього джерела о. Гонорат черпав усе необхідне для поглиблення своєї духовності. Він також бачив Бога, укритого в світі, у Церкві, в Таїнствах, а насамперед - в Пресвятих Дарах та в іншій людині. Це було для нього простором, в якому покликані особи можуть знайти ціль життя і відповідні способи уприсутнення Христа на щодень у своєму житті.

Та все-таки особливим джерелом пізнання життя Христа, упривілейованим засобом переказу спасенної новини і конкретною дорогою до особистої святості було для Блаженного Євангеліє. Ось як він про це пише: «Таємниця найвищої любові - це Євангеліє, тобто Добра Новина, і Святе Письмо справедливо називає її таємницею, укритою перед віками, що залишається завжди у тьмяному світлі певного.»

Для о. Гонората Боже Слово було просто живим. Воно надихало його до створення чернецтва в укритій формі. Згромадження мали в своїх середовищах стати знаками Ісусового укриття в Назареті, бо там Його не знав майже ніхто. Не знали про його Божественну місію, походження і посвяту Богові у справі спасіння людей. Знали його лише як теслю. Ісус укривався також в період своєї суспільної діяльності. Навіть на молитву ходив у гори, щоб в укритті розмовляти з Отцем. Подібно треба чинити особам, що посвятилися Богові. Вони мають простий намір: «Чинити це для покори, не бажаючи бути знаними світові та мати пошану від людей… У цьому полягає наслідування прикладу найвищої святості.»

О. Гонорат ставив сестрам за мету наслідування укритого Христа, якому належить все життя віддавати «любов за любов, укриття за укриття, безкорисливу посвяту за Його жертву, тож ми повинні прагнути витримати до кінця в цьому укритті за прикладом Ісуса аж до хреста.»

Можемо зробити висновок, що черниці, керовані Євангелієм, можуть – за прикладом Вчителя – забути про себе та загубитися в Бозі, а через це укритися – але в Ньому.

Додати коментар


Захисний код
Оновити